asdfghjkl -.-'': YEAH! K-E-M-B-A-L-I .

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Aku budak sekolah sains tapi benci sains .Aku benci matematik gilebabi tapi dipaksa belajar matematik .Aku pun taktahu bila aku ada hak untuk membenci .


THE DEATHBAT

KESAYANGAN-KESAYANGAN
03:49 | 0 Cloud(s)
YEAH! K-E-M-B-A-L-I .

Assalamualaikum kawan ! Akhirnya~
Akhirnya .
     AKHIRNYA dan ...
akhirnya .
Haaaa~ I'M BACK sayangs
SETELAH BERBULAN  TAK BUKAK BLOG NI . Akhirnya terbukak jugak pintu hati aku nak buat
semak kat sini .Hmm....entahlah . Taktau kenapa sebelum ni aku rasa malas gila nak peduli pasal menatang ni  tapi harini....hmm . Hari ni aku di sini .So , aku tak cerita lagi pasal crush baru aku .Oh , mamat yang latest uh .Tapi sebenarnya taklah latest pun hakikatnya .Lama gaklah aku mengusha perempuan tuh .Oh ya , tolong take note yang perempuan di sini merujuk kepada lelaki atau mamat tuh .Aku malas nak merujuk dia menggunakan jantina dia sediri .Entahlah . terasa habat mungkin .

  Dah lama dah sebenarnya aku memerhatikan dia .( cheh bahasa -.-'') Start dia form one lagi .Erm , time tuh aku form two (perempuan ni muda setahun daripada aku) Aku usha maen2  mula mula .Usha punya usha.... memang smpai ke form four aku tak habis2 nak usha dia .Entahlah tak bosan bosan taktau kenapa .Satu hakikat yang membuatkan aku semakin hairan .Bak kata dormate aku...aku ni dahlah jenis yang allergic setia tapi tulah...entah APA perempuan ni dah jampi aku pun aku tatau.
Waktu aku angau thp pertama dekat minah ni dulu...aku tak rasa menatang ni serious .
Syok Sgt dok angau kat anak orang...aku pon bantai kecoh satu sekolah .Bongok jugak aku no kengkadang .Menjolok sarang tebuan .

Akan disambung....

0 Comments:


Post a Comment