asdfghjkl -.-'': ZAMAN MENENGAH AKU

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Aku budak sekolah sains tapi benci sains .Aku benci matematik gilebabi tapi dipaksa belajar matematik .Aku pun taktahu bila aku ada hak untuk membenci .


THE DEATHBAT

KESAYANGAN-KESAYANGAN
09:13 | 0 Cloud(s)
ZAMAN MENENGAH AKU

Fuhh .Dah upperform dah aku .Pejam celik pejam celik dah masuk cuti akhir tahun dah pun .Amacam
hidup?Seronok?So far sekarang aku dah pun habis tingkatan4 .Time flies kata orang .Kasi review sikit prestasi aku tahun ni .
MACAM JAHANAM . 
 Ni aku nak story sikit ni .Kenapa jahanam?Sebab memang tahun ni aku hancuss .Photobucket Al punah wa ranap .Macam-macam perkara tak diingini berlaku .Aku kena gantung sekolah .Syukur sangat tak kena buang .
Zaman form4 yang sepatutnya aku jaga ... telahpun aku hancurkan dengan tangan aku sendiri .
Photobucket
Tulah , bak kata seorang budak batch aku ni ...

''KAU TU TAIKO SANGAT LAH.BUAT SEKOLAH MACAM MOYANG KAU PUNYE AJE..''

Entahlahh .Aku pun taktahu kenapa aku ni nakal sangat .Dari mana datang perangai ni pun aku taktau .Aku tak salahkan sesiapa .Aku pun taktau kenapa dan mengapa aku susah sangat nak ikut menatang yang dipanggil peraturan sekolah ni .Ikut stail aku ;asal boleh langgar , langgar  ajelah . Haih . Kesian budak Grytex 1115 ada ahli yang degil nak mampus macam aku ni .

Aku sedar, dari zaman aku form1 lagi aku otai sebenarnya .Tapi otai aku otai beragak .Cover2 lagi .Setakat bawak benda2 haram tuh dah jadi adat .Time form 2 masalah komunikasi dengan cikgu .Time form3...haa...yang ni aku boleh bangga sikit sebab time aku form3 aku boleh kata like angel gitu .Cuma mp3 dengan music box tuh payah la nak tinggal .Yelah , zaman menagih restu cikgu lahh katakan .PMR punyer hal Photobucket .Malangnya kawan2 ,cerita baik aku terbantut disitu sebab bila aku form4 ... aku terlalu BEBAS dan terlalu berfoya-foya .(harap maklum bahawa foya2 disini bukanlah bermaksud pergi ke disko tetapi merujuk kepada perangai aku yang macam haram time tuh -.-) .
Photobucket Segala macam peraturan asal aku rasa semak aku langgar .Ish3... hampehhnyer,,,
JANGAN IKUT TAU KAWAN2 !

Apepun , aku dah mula rasa menyesal Photobucket .Ikhlas dari lubuk hati ni .Serious cakap.Aku berazam
 zaman form5 aku tahun depan aku nak jadi budak yang mendengar kata dan mengikut peraturan .
AKU BOLEH!!!!!!



0 Comments:


Post a Comment